måndag 1 februari 2010

Dag 1

God kväll!

Japp då va man i gång igen! Folk som känner mig tänker säkert att, Ja, ja hur länge ska det hålla den här gången och helt ärligt så undrar jag det med. Men jag ska göra så gott jag kan och kämpa på utav bara helvete.


Så från och med nu så kommer jag att skriva om mina tankar runt mitt nya liv, för er kanske tråkig information men för mig ren och skär dokumentation.


I DAG!

Jag känner mig väldigt nöjd med min första dag.

För att få en liten kick-start så har jag bestämt att jag ska börja med Modifast hur länge jag ska hålla på med den sörjan är dock nte bestämt ännu.

Utan att vika mig en cm ( förutom ett äpple ) har jag därför skakat och druckit Modi hela dagen.


Efter jobbet var det dags för delen motion.

Jag hade tänkt att gå sträckan för Näsetloppet men då det är vissa avsnitt i banan där jag inte har lust att gå ensam då det är mörkt ute så valde jag en helt annan väg.

Promenaden tog 1 h och 30 min.


Mål:


Har funderat en hel del på vad jag ska ha för mål.



  • Ett är ju givetvis att springa Näsetloppet.



  • Sommar 2010- Bikini

Har även bestämt att jag ska gå en längre sträcka, frågan är bara vart. Tankarna går mest åt Kungälvshållet, Hur långt kan det vara att gå från Näset till Kungälv tro? Undra hur man går? Med benen så klart, men den enda vägen jag vet dit är ju motorvägen och på den kan jag väl inte gå? Det är väl förbjudet? Annars är två andra mål Marstand eller Stenungsund. Får kolla upp lite hur långt det är till de olika samt vilen "gå"-väg som är bäst.





Nu är det Paradise hotel som ska ses och sedan ska Malin in i duschen!


Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar